Приложение
Резервоари
Спирачки
Шаси
Резервоари
Съвети за реставрация, премахване на ръжда и поставяне на защитно покритие на резервоари
Как да се предпазите от грешки:
- Съблюдавайте околната температура (мин. 18°C)
- Всички флакони и опаковки трябва да са добре разклатени преди употреба.
- Осигурете достатъчно проветриво помещение за престой на обработения резервоар.
Успех в няколко лесни стъпки.

1. Стоманените резервоари за гориво са податливи на ръжда. Ръждата може да се промъкне в резервоара на Вашата кола, мотоциклет, моторна лодка, косачка и др.

2. Така изглежда ръждясалият резервоар отвътре.

3. Препоръчваме третиране с препарата за почистване на двигатели F1, а впоследствие – с концентрат за премахване на ръжда FeDOX.

4. Докато все още е мокър, третирайте с преобразувател за ръжда Fertan.
След това изплакнете добре с чиста вода и нанесете защитното покритие за резервоари Tapox.
След това изплакнете добре с чиста вода и нанесете защитното покритие за резервоари Tapox.

5. Оставете да съхне в проветриво помещение.
Спирачки
Отстраняване на ръжда и поставяне на защитно покритие при спирачни дискове и барабани
Необходими препарати и инструменти:
- Електрическа бормашина или винтоверт
- Накрайник дискова телена четка
- Чистител за спирачки
- FeDOGEL гел за премахване на ръжда (бутилка от 500 мл е достатъчна за почистване на четири спирачни диска/барабана)
- MM30 мултифункционален спрей за дълготрайна защита (флакон от 400 мл е достатъчен за третиране на четири спирачни диска/барабана)
- предпазни очила
- предпазни ръкавици
- работно облекло
1. Почистете добре диска или барабана с теления накрайник.
Внимание: Носете защитни очила, ръкавици и работно облекло!


2. Почистете диска или барабана с чистителя за спирачки.

3. С помощта на FeDOGEL отстранете остатъчната ръжда и измийте с вода.

4. Покрийте лицевата част, за да избегнете контактна корозия и нанесете грес преди монтажа на гумата.

5. Третирайте триещата повърхност на диска/барабана с мултифункционалния спрей за дълготрайна защита ММ30.

Шаси
1. След старателно почистване на всички замърсявания и мазнини, обработете всички уязвими елементи от шасито с Fertan.

2. Обърнете особено внимание на припокриващи се повърхности, двойни пластове, свръзки, и др.

3. Обработете ресорите, и други пружинни елементи, ако са налични, нанесете и в затворени и труднодостъпни пространства като фарове, мигачи, ниши и др.


4. Оставете да реагира за период от поне 24 часа (но не повече от 6 месеца) на температура около 20°C. Изплакнете добре с вода.
Така трябва да изглежда финалният резултат.
После, в зависимост от индивидуалните потребности. Нанесете вакса, защита против камъчета и завършете с много фин слой от прозрачната вакса за шаси UBS240.
Ако шасито подлежи на боядисване, препоръчваме предварителното полагане на подходящ праймер.
Така трябва да изглежда финалният резултат.
После, в зависимост от индивидуалните потребности. Нанесете вакса, защита против камъчета и завършете с много фин слой от прозрачната вакса за шаси UBS240.
Ако шасито подлежи на боядисване, препоръчваме предварителното полагане на подходящ праймер.

5. Ако автомобилът ще служи само като експонат, работата Ви може да се счита за приключена. Но ако възнамерявате да го шофирате, то тогава следва да нанесете допълнителен слой защита върху боята.

Тя отново може да бъде осигурена от отличната вакса UBS220 – обработете с нея колесните арки и подовия панел. Покритието трябва да е много тънко и да се остави да престои поне 1-2 дни. Формираният филм е водоустойчив и предпазва от леки одрасквания и други външни въздействия.